Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pikáns történetek felnőtteknek

Beauty Babe Blog

Beauty Babe Blog

Vanda 30+ Karrier és szerelem!

Exkluzív fehérnemű az irodai ruha alatt

2019. szeptember 13. - Timboo

meeting_1.jpg

Fontos tárgyalásra készülve

Egész évben ezért az előléptetésért dolgoztam. Menedzseri pozíció, vezető beosztás, kerekasztal tagság, magasabb fizetés, elismertség.

Biztos vagyok a sikeremben, éjszaka mégsem tudtam aludni. Végig egy aggasztó gondolat motoszkált a fejemben. A főnököm ki nem állhat engem, mert anno nem engedtem a közeledésének. Megtartottam vele a 3 lépés távolságot, nem úgy, mint pár törtető kolléganőm. Persze nehéz volt ellenállni, hisz a főnök szívdöglesztő. Szőkés barna haj, napbarnított arc, széles, úszó vállak, igazi vízilabdázó test. De aki beadta neki a derekát, már nem dolgozik nálunk. A dolog mindig hamar kiderült, hogy véletlenül, vagy szándékosan, azt csak a főnök tudja.


Mi van akkor, ha úgy áll bosszút rajtam, hogy nem tesz meg a csoport vezetőjének. Én vagyok a legalkalmasabb a feladatra. A belemet is kidolgoztam érte. Meg kell kapnom!


Kitápászkodom az ágyból. 30 éves korom ellenére óriás karikás szemek néznek vissza rám a tükörből. Valahogy el kell tüntetnem a nehéz éjszakám nyomait. Letusolok, kicsit felfrissülök. Felöltözöm a legújabb alkalmi ruha szerzeményembe, amit direkt erre a napra szereztem be, hozzá az Axami exkluzív fehérneműből választott soft melltartóval és tanga bugyival. Előveszem a smink készletem és még mielőtt végleg leírnám magam, friss-üde-fiatalos arcot varázsolok magamnak. Felteszem a kedvenc parfümöm, belebújok a tűsarkú cipőmbe, fogom a kis kézitáskám és elindulok. Autóval megyek az irodába, előkelő helyen parkolok. Egy kis Minim van, imádom.

figl_alkalmi_ruha.jpg

 

 

Előléptetés? Vagy mégsem?

Az iroda a 9. emeleten van. Bevallom, gyakran használom a lépcsőt, hogy szép kerek popsim legyen, de ma annyira izgulok, képtelen vagyok rá. Belépek a liftbe. Megnyomom a 9-es gombot, a kártyámmal elindítom, mire az ajtó csukódni kezd. Abban a pillanatban egy férfi megfogja a lift ajtaját, mely az érintésre újra kinyílik.

Ekkor egy szívdobbanásnyi időre megáll az idő. Egy magas, vékony, sportos férfi lép be a liftbe, huncut barna szemmel, szája szélén nevető ráncokkal. Pont az esetem. Beletúr rövid barna hajába, majd rám tekint. Döbbenetet olvashat ki szememből, mert elmosolyodik és rám köszön. A gombokhoz lép, ő is a 9-est nyomja meg. Biztos egy új ügyfél.

Hátrébb húzódom, hogy megfigyeljem magamnak. Megcsap férfias illata, mozdulatai könnyedek, magabiztosak. Érzem, vonzódom hozzá. Kiszálláskor előre enged, ő a recepción megáll, én tovább egyek az irodák felé. Nem nézek hátra. Majd a titkár csajoknál lecsekkolom kinek az ügyfele.

A megbeszélés 10 órára van összehívva, így még van egy kis szabadidőm. Beülök a csajokhoz beszélgetni, kivel mi történt előző nap. Megiszom a kávémat és eszem pár teljes kiőrlésű lisztből készült péksüteményt.

Sietek a tárgyalóba, elsőként szeretnék belépni, hogy később lássam, ahogy a kollégák megérkeznek és helyet foglalnak. Ahogy belépek, újabb döbbenet fogad. A liftes pasi ott ül a kerek asztalnál, a telefonját nyomkodja és lazán kávézgat. Ahogy belépek felnéz, újra elmosolyodik, majd felém biccent. Mielőtt bármit is mondhatnék, a többiek megérkeznek, mindenki helyet foglal.

A főnök nagy elánnal becsörtet, mintha 2 perce lenne az egészre. Kezdek megsértődni rá. Helyet sem foglal, úgy mondja el, ami mindenkit foglalkoztat: Ki ez a férfi?

Mindenki engem bámul. Azt hiszem rosszul hallok, mindjárt elájulok, de mintha azt hallottam volna, hogy bemutatja az új csoportvezetőt. És igen, a férfi feláll, bemutatkozik. Ő Steve. Az anyacégtől vezényelték hozzánk, hogy egy kicsit összeszedje a csapatot. A főnök engesztelően néz rám, mikor látja, mindjárt felrobbanok. Hogy micsoda? Összeszedi a csapatot?

Az utóbbi idők legjobb csapata, és nekem köszönhető. A főnököm a szemével esdeklő jeleket küld, hogy fogjam be a számat, meg ne szólaljak, ki ne fakadjak. Ismer. Temperamentumos nő vagyok, megvédem magam minden helyzetben és nem bírom az igazságtalanságot. Megteszem, amire kér. Csendben maradok. De ez a fickó még nem tudja, hova is érkezett. Ez itt a kaptár, ahol én vagyok a királynő.

Vagyis voltam. Eddig...

A szomszéd srác mindig készen áll a vigasztalásra

Dühösen kirontok a tárgyalóból, nem tudom fékezni magam. Nem kérek a kollégák sajnálkozó monológjából, sem a most-mi-lesz pillantásaikból, így fogom a táskám, a titkárnőknek jelzem, hogy leléptem, és kimegyek az irodából. Megtehetem. Bár nem engem választottak vezetőnek, a cég alappillére vagyok. Ezt most mindenki megérti, magyarázni sem kell. 

A dühöm kezd elhatalmasodni rajtam, legszívesebben ütni-verni szeretnék, így rögtön az edzőterem felé veszem az irányt. Az autómban mindig van edzőcucc, így haza sem kell mennem érte. Most kibokszolom magamból a feszültséget.

Ah, ez sem elég jó. Elfáradtam ugyan, de még mindig dühös vagyok! Arra van szükségem, hogy valaki másképp is lefárasszon!

Hazafelé veszem az irányt. Rácsörgök a szomszéd srácra, otthon van-e. Már rég hívtam fel, csodálkozik is, de örömmel fogadja a hívásomat. Beállok a garázsba, felmegyek a lakásomhoz. Egyből a szomszéd srác ajtaján csengetek. Mosolyogva nyit ajtót. Csak egy boxer alsó és egy feszes atléta van rajta. Beinvitál.

Magas, izmos, barna, pont az esetem. Szavak nélkül hozza a poharakat, koccintunk. Tudja, hogy nem szabad kérdeznie. Ha el akarom mondani, úgyis elmondom majd... Közelebb ülök hozzá a kanapén, a vállára hajtom a fejem, ő belecsókol a hajamba. Gyöngéden simogatni kezd, majd a bátorításomra megcsókol. A számat résnyire nyitom, játszadozunk a nyelvünkkel.

Vele a csók mindig beindít. Olyan heves vágy tör rám, hogy hirtelen alig bírok magammal. Hagyom, hogy lecibálja rólam a csinos alkalmi ruhámat. Alatta ugyanis ott lapul a rendkívül dögös exkluzív fehérneműm. Megcsodálja az alakomat a szexi fehérnemű együttesemben és elismerően biccent. Hagyom, hogy gyöngéden lefejtse rólam a finom csipke holmit. Meztelen vagyok. Megfordulok, rátámaszkodok a kanapéra és hátulról magamhoz húzom. Ez a póz a legkielégítőbb számomra. Már ágaskodik. A vágy szétfeszít. Enyhít rajta, mikor belém hatol. Megfeszülök a sokkoló érzéstől.

Lehunyom a szemem. Egy pillanatra felrémlik a liftes pasi sármos mosolya. De jó lenne beletúrni rövid hajába, megérinteni izmos mellkasát, fenekét. Vajon milyen lehet az ágyban?

A szomszéd srác megérzi, hogy elkalandoztam, így megfordít és úgy folytatja. Most már csak a robbanásra vágyom, ami úgy tör rám a mélyből, az összes feszültséggel együtt, mintha egy vulkán készülne feltörni belőlem. És egyszer csak érzem, hogy érkezik már. Gyönyörű érzés, mindent elsöprő, hatalmas élvezet, melyet már nagyon régen nem éreztem. Pont erre volt szükségem.

Összeszedem a ruháimat, kicsit kótyagosan hazamegyek. Most már jó emlék fűz ehhez a csodás alkalmi ruhához, melyet az előléptetésemre vettem. Tényleg! Az előléptetés... Mit tegyek? Elsőként az ugrik be, hogy felmondok és máshol kamatoztatom a tehetségemet, ahol igazán értékelik. De engem nem olyan fából faragtak, hogy ilyen könnyen feladjam. Szembe akarok nézni ezzel az új csoportvezetővel, meg akarom neki mutatni, mit is tudok igazából, azt akarom, hogy elámuljon és elismerjen. Elismerjen! Megkedveljen! Belém szeressen! Miért vágyom erre ennyire?

axami_soft_melltarto.jpg

axami_tanga_hatulrol.jpg

 

Vész csúcstalálkozó városi családommal

Na jó! Muszáj beszélnem valakivel! Hiába vagyok erős nő, mégis muszáj, hogy valaki meghallgasson! Muszáj kibeszélnem magamból a történteket!

Összehívom városi családomat, a barátaimat egy gyors esti találkozóra. Ide már egy leopárdmintás lezser ruhában megyek, hozzá barna kis kézitáskával és magassarkú szandállal. A ruhám alatt ott feszül a kedvenc exkluzív fehérneműm, a fekete body. Az étteremben természetesen én fizetek. Ez a legkevesebb, ha már azonnali hatállyal kirángattam őket az éppen aktuális tevékenységükből. Bár ahogy havert ismerem, mióta szakítottak a barátnőjével, valószínűleg a tv előtti döglés volt soron.

lemoniade.jpg

 

axami_fekete_body.jpg

 

A barátnőm pontosan érkezik, haverra várni kell kicsit. Addig is, gyorsan elmeséltem neki, hogy min mentem keresztül. A szomszéd srácról hallgatok. Egy kissé szégyenlem, hogy van egy ilyen bármikor előhúzható férfi az életemben. Ez azt mutatja ugyanis, hogy nem keresem a komoly kapcsolatot, pedig már 30 múltam. A barátnőm konzervatívabb, ő már aggódik, hogy nem lesz családom, vagy csak 40 felett. De engem most a család kérdés kevésbé érdekel. Még nincs meg az igazi sem, akivel hajlandó lennék vállalni bármi ilyesmit.

A barátnőm már az esküvőjét tervezgeti. Nemrég kérték meg a kezét. Természetesen én leszek a koszorúslány, de még nagyon rá kell hangolódnom, mert igazán távol áll tőlem ez az egész. Majd erőt veszek magamon. Megérdemli, hogy csodás, emlékezetes esküvője legyen, amilyenre mindig is vágyott.

Amikor haver is megérkezik, rögtön leveszi, hogy itt nem csak a munkáról van szó. Szerelem van a láthatáron. Mikor ezt ketten jól kivesézik, már a barátnőm is arra ösztönöz, hogy maradjak ott, nem kis hátsó szándékkal, mint hogy behálózzam a liftes pasit. Felháborodom és ellenkezem, de titkon magam is érzem, hogy mindennek ellenére, ami történt, beleestem egy pillanat alatt, még ott a liftben. Kell nekem ez a férfi!

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-babe.blog.hu/api/trackback/id/tr5515069512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása