Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pikáns történetek felnőtteknek

Beauty Babe Blog

Beauty Babe Blog

Anna-Bella - Hogyan éljük túl a 18. születésnapunkat?

Hogyan öltözzünk a 18. születésnapunkon?

2019. szeptember 11. - Timboo

blog_banner_happy_birthday.jpg

18. születésnap? Mindjárt megőrülök! Úristen, öregszem! Nanemár!

Felkelek, még hajnal van, de már nem tudok visszaaludni. Tudom, hogy ez a nap igazán más lesz, mint a többi, hisz ma van a születésnapom. Biztosan mindenki akinek fontos vagyok, előre felkészült már. Izgalommal tölt el, vajon milyen meglepetést találtak ki számomra. De vajon én készen állok erre? Most már minden más lesz, felnőttként kezelnek majd, de én még nem érzem magam annak. Na meglátjuk...

A gyomrom összeugrik arra a gondolatra, hogy ma van a 18. születésnapom, de nem is foglalkozom most ezzel, inkább sorra veszem, hogy mi mindenre kell odafigyeljek, hogy gondtalanul teljen a napom, és átadhassam magam az ünneplésnek! Ne görcsöljünk, ez a mi napunk és buli vaaan!

Valami egyszerű frizura kell, amit nem kell folyton igazgatnom. Valami dögös frizkó kell, valami igazán feltűnő. Kellene valami szuper smink, ami ha elbőgöm magam is szilárdan tartja magát, nem folyik szét. Naneeem, ma igazán oda kell tennem magam!

Na és a ruha!? Anyuékkal töltöm az ebédet. Az egész családot meghívták, ezt már tudom, muszáj konszolidáltnak tűnnöm. Imádom a divatos ruhákat, szeretek vásárolni, így már előre megvettem mindent, amit ezen a napon hordani szeretnék. Egy igazán cuki, fehér-tarka romantikus Lemoniade divatos ruhát öltök magamra zöld pálmalevelekkel, amolyan Carrie Bradshaw stílusban. Feltűnő, elegáns és rendkívül romantikus. Jól kihangsúlyozza a személyiségemet és igazán jól áll a hosszú barna hajamhoz, a fényképeken is jól mutat majd. Alá egy szexi fehér Axami melltartót veszek fel, kényelmes, push-up nélküli, soft melltartót és hozzá egy szexi fehér alsóneműt. A ruhához egy drapp magassarkú illik leginkább, felhúzom. A hajam hullámosra hagytam, a sminkem szolid. Megnézem magam a teljes alakú tükrömben, szuper az összkép, majd széles mosollyal nekivágok a napnak.

lemoniade_feher.jpg

Az ünneplés kiszívja az energiámat, annyi felé kell figyelnem, mindenki csak kérdezget, merre tovább, mik a terveim, de csak nehezen jön a számra, hogy Hát még nem tudom. És egyébként meg WTF! Hagyjatok már békén!

Amúgy meg igazából valami kreatív dologgal szeretnék foglalkozni, de erre mindenki azt mondaná, hogy azzal nem lehet pénzt keresni, felkopik az állad, meg hogy jól kell férjhez menni, és szülni kell sok gyereket! Na nem, előbb hadd éljek már, még csak most kezdődik a felnőtt életem!

Mintha egész nap előadást tartottam volna 100 óvodás kisgyereknek egy bábszínházban, úgy érzem magam és még csak délután 4 óra van. Holt fáradtan ledőlök az ágyra, a ruha nem gyűrődik, nagyon jó az anyaga. Alatta érzem a puha pamut és csipke simogató érintését. Megnyugtató, selymes érzés. Úgy ahogy vagyok, elalszom.

Este 7-kor riadtan ébredek. A barátnőmmel megbeszéltük, hogy lenézünk a Duna partra, ilyenkor olyan szép a naplemente, de máris késésben vagyok. Azt mondta, hoz egy üveg pezsgőt, két poharat és koccintunk.

Kapkodva sietek lezuhanyozni. A langyos víz felfrissíti a testemet, a mellem megfeszül, a bimbóim dermedten merednek előre. Érzem, kezd elhatalmasodni rajtam a vágy, megborzongok. Bár az erotika minden nap része az életemnek, most nem hagyom, hogy elhatalmasodjon rajtam a vágy. Bár jelenleg nincs senkim, akivel összebújhatnék. Bárcsak elém sodorna a sors egy jóképű kedves pasit, akivel megértjük egymást.

Voltak már komolyabb barátaim, de hol egyikünket, hol másikunkat ette a fene a féltékenységtől. Az ártatlanságomat egy focista fiúval veszítettem el, ám ő hamar túladott rajtam. Na ez többé nem fordul elő.

A teljes bizalomra vágyom és azt csak úgy lehet elérni, ha mind a ketten teljesen ráhangolódunk egymásra. Ez persze más sztori. Amikor a szülinapi tortámon elfújtam a szemtelenül szálanként kirakott 18 szál gyertyát, olyan sokkolónak tűnt úgy egyben, mégis azt kívántam, hogy találkozzam valakivel, akivel harmonikus lehet a kapcsolatom. Na kíváncsi leszek. Addig is vigasztalódom majd valakivel. 

Estére dögös ruhát húzok, lesz ami lesz alapon. Nem tudom mire számítsak, kivel futok össze, de ahogy a mondás tartja, Muszáj jól kinéznem, hátha találkozom valakivel, aki utál engem... :)

Hagyom a divatos ruháimat a szekrényben, most egy dögös rövid, fekete, Ivon bőrszoknyát veszek fel, ami kiemeli a fenekemet és hozzá egy fekete átlátszó csipke Ivon felsőt. Eredetileg egy fekete szandálra gondoltam, de végül a piros magassarkú, kényelmes szandálom mellett döntök. A ruha alatt ott lapul a szexi fekete Axami push-up melltartóm, a hozzá illő szexi fekete tangával, mindkettőnek különleges vékony pántos hátsó része van. A hajam kócosra állítom. Érzem, dögös vagyok.

fekete_borszoknya_es_fekete_csipke_felso.jpg

Egy kis fekete kézitáskát viszek csak magammal, amiben éppen elférnek az irataim, pár zsepi és némi pénz, meg a telefonom. Bár valószínűnek tartom, hogy ezen az estén nem kell költenem. A barátaimmal az a szokás, hogy akinek szülinapja van, őt mindenki meghívja egy körre. Elég sok barátom van, tartok tőle, hogy ezen az estén úgy elázom, hogy még a taxis sem fog hazahozni, csak letét ellenében.

A barátnőmmel összefutok, elnézi, hogy késtem, mégiscsak szülinapom van. :) Koccintunk az egészségemre, aztán az övére és végül a barátságunkra. Majd sétálni indulunk a pesti oldalon. A Deák tér felé vesszük az irányt, ott esténként olyan élet van, ami magával tudja sodorni az embert. De végül a bulinegyedben kötünk ki egy romkocsmában.

Ahogy belépünk vagy húszan rögtön nekünk rontanak. Mind a barátaim, innen-onnan. Meglepetés!!! Meglepődöm. :) Mindenki puszilgat és ölelget, de ezt most nemcsak, hogy elviselem, hanem külön élvezem. Egy papír koronát aggatnak a fejemre, és egy 18-as szalagot is fel kell vennem, mint amilyet a szépség királynőkön szoktunk látni.

Többen egyszerre beszélnek hozzám én mégis egy pasi társaság felé fordulok, akik felém mutogatnak. Már nem szomjasak. Teli vigyorral engem mustrálnak. Egy bánatos képű pasin megakad a tekintetem. Ohh, de tetszik nekem. Olyan édes, biztosan szerelmi bánata van. Úgy érzem, hogy most még megközelíthetetlen...

Ma csak annyi a dolgom, hogy kicsit ismerkedjünk össze, semmi nyomulás, semmi erőszak, csak kicsit beszélgetek a társasággal, barátkozom. A többit majd az élet elrendezi, ha úgy alakul. De teszek róla, hogy összefussak Vele a jövőben.

Hazaérek. Nem lett végül elázás belőle, figyeltem rá, hogy mindig legyen pohár a kezemben, de sosem ittam ki teljesen. Észnél akartam lenni. Mert ha nem vagyok észnél az első komolyabban nyomuló palinak esélye lett volna nálam és most inkább álmodozni szeretnék. Lehet, hogy a 18 azt hozza, hogy kezdek megkomolyodni?

Levetkőzöm és fehérneműben megnézem magam a tükörben. Feszes selymes bőröm van. Van egy pici pocim, de majd dolgozom rajta. A fenekem is kerekebb a kelleténél. Folyton elégedetlen vagyok magammal. De ma az elfogadás útjára lépek. Így vagyok tökéletes.

Beállok a zuhany alá. Megint érzem, hogy rám tör a vágy, de most hagyom, hogy felül is kerekedjen rajtam. Ahogy simogatom a bőröm libabőrös leszek, a mellbimbóm jelzi a vágyam. A zuhanyrózsa a barátom. Állítható. Gyöngédre állítom és addig cirógatom magam vele, amíg elönt a kéjes érzés, majd pihegve a falnak támaszkodom. Ez a kielégülés nem olyan, mint ami egy kiadós szeretkezés után tör rá az emberre, de mégis ellazít az élményekkel teli nap után. A rejtélyes, egyelőre megközelíthetetlen pasira gondolok, barna hajjal és gesztenyebarna szemmel... Kell nekem az a férfi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beauty-babe.blog.hu/api/trackback/id/tr6615064464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása